لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ
انصاریان
که ما انسان را در نیکوترین نظم و اعتدال و ارزش آفریدیم.
آیتی
كه ما آدمى را در نيكوتر اعتدالى بيافريديم.
بهرام پور
كه به راستى ما انسان را به نيكوترين ساختار آفريديم
فولادوند
[كه] براستى انسان را در نيكوترين اعتدال آفريديم.
الهی قمشهای
که ما انسان را در نیکوترین صورت (در مراتب وجود) بیافریدیم.
خرمدل
ما انسان را (از نظر جسم و روح) در بهترین شکل و زیباترین سیما آفریدهایم.
خرمشاهی
به راستی که انسان را در بهترین قوام آفریدهایم
مکارم شیرازی
که ما انسان را در بهترین صورت و نظام آفریدیم،
معزی
که آفریدیم انسان را در نکوتر اندام
مجتبوی
كه هر آينه ما آدمى را در نيكوترين نگاشت- صورت و تركيب و اعتدالى كه بتواند به پايههاى بلند دست يابد- بيافريديم.
صادقی تهرانی
(که) بهراستی انسان را بیگمان در نیکوترین سازمان آفریدیم.